Tervee. Tässä on tullu kateltuu noita pätkii kauna 2 www.youtube.com :ista. Joo mää ja Maria ei pidetty niistä ollenkaa.. X))))))) oon vessateini. (C) MARI JA KARO Karo" lol oon ihan massateini. ihkk.lol." Mari "VESSATEINI??" Karo"eiku massateini!" *reps*^~^  Tänää tuli sit käytyy koulussaki. Englannin tunnilla oli kauheen kova nälkä.. :D Mutta sitten mää kerjäsin Antilta mandariinin. Eli päiväni pelasti Antti mandariinillään. Ristin sen "mandsun" Aapoksi sitte x) lol. kiva kiva. Sitte Maria tuli suoraa meille ja tehtii läksyt. Tultii koneelle kattoo niitä kauna juttui. Sitten se lähti ja "mä jään siivoon huonetta!" x)) Sitten aloin tuunailee mun koululaukkuu lisää.. Sitten mää söin ja olin laiska etten enää jaksannu tuunailla laukkuu joten tulin koneelle. Huomenna sit taas jonnekki kouluu :s
No mut oon laiska ja lähden hei! x)
(ja teitä kiinnostaa niiku sipuli roskista) [mikä se on?]